عشقِ ممنوع ♥♥♥♥♥♥♥اشعار و جملات زیبا و عاشقونه

دوست داشتن تو بزگترین ترین اشتباه زندگی من بود

عشقِ ممنوع ♥♥♥♥♥♥♥اشعار و جملات زیبا و عاشقونه

دوست داشتن تو بزگترین ترین اشتباه زندگی من بود

معجزه

 

 

من و تــــــــو

برای رسیدن به هم

هیچ چیز کم نداریم به غیر از یک معجزه …!!!

جهنم من

گاهی آدم میماند بین بودن یا نبودن!

به رفتن ک فکر می کنی

اتفاقی می افتد که منصرف می شوی…

میخواهی بمانی،

رفتاری می بینی که انگار باید بـــروی!

این بلاتکلیفی خودش کلــــی جهنـــــــــــــــم است

....................

دوســتــت دارم را هزار بار دیگر تکرار کن

اینجا نه بینیِ کــَـسی دراز می شود !

نه گـُـرگی به گــَـله ات میزند ! . . .

کاش......

کاش.......

 کاش صدای هق هق گریه ام را باد به تو می رساند…


تا بدانی که بی تو چه میکشم


کاش قاصدک به تو می گفت که در غیاب تو


رودی از اشک به راه انداخته ام….


و کاش پرنده ی سوخته بال عاشق از جانب من


به تو این پیغام را می رساند که:


امید و آرزوهایم بی تو آهسته آهسته


در حال فرو ریختن است

حماقت

حمـاقـت کـه شاخ و دم نــدارد!

حمـاقـت یـعنـی مـن کـه

اینقــدر میــروم تـا تـو دلتنـگ ِ مـن شـوی !

خـبری از دل تنـگـی تـو نمـی شود!

برمیگردم چـون

دلـتنـگـت مــی شــوم!!!

دنیای بی تو

اینجا که من رسیده ام …
ته دنیای بدون تو بودن است!!
همانجایی که شاید فکرش را هم نمی کردی دوام بیاورم!
ولی من ایستاده به اینجا رسیده ام!
خوب تماشا کن…
دلم هم تنگ نشده!
یعنی دلم را همانجا پیش خودت گذاشتم …
تو باش و دل من و همه فریادهایی که …

نگران نباش

نگـــــــران نباش،

" حــــال مـــن خـــــوب اســت " بــزرگ شـــده ام ...

دیگر آنقــدر کــوچک نیستـم که در دلـــتنگی هـــایم گم شــوم!

آمـوختــه ام،

که این فـــاصــله ی کوتـــاه، بین لبخند و اشک نامش" زندگیست "

آمــوختــه ام که دیگــر دلم برای " نبــودنـت " تنگ نشـــود . . .

راســــــتی، دروغ گـــــفتن را نیــــــــز، خــــــــوب یاد گـــرفتــه ام ...

" حــــال مـــن خـــــــوب اســت " ...خــــــوبِ خــــوب!!


تو میدانی

تو که میدانی تمام وجودم هستی
این شعر را برای تو نوشتم تا بخوانی و بدانی همه ی زندگی ام هستی
نه قافیه دارد ، نه ردیف ، نه آهنگ دارد نه طنین
اینها همه حرف دلم بود ، همین

زنده ام با نام تو

 

پنهان کن در آغوشت مرا

مرا در نهانی ترین گوشه ی آغوشت پنهان کن

آن سوی تاریکی

بر پهنه ی زندگی

آن جا که هوا از رویای بهار شفاف تر است و

باران سرود آفتاب را تکرار می کند

راز چشمهایت ستاره ی بختم بود که درخشید

و مهتاب را در نگاهم زمزمه کرد

لبهایت خنده را که سال ها در گلو گم شده بود را

در چهار سوی زمان دوباره فریاد کشید

و آمدنت کویر دستانم را شکوفه باران کرد

پنهان کن مرا

در آغوشی که نامش دوست داشتن است

تنهایی

گاهی تنهایی ام آنقدر عمیق است که در آسمان هم احساس میکنم در قفسم

دفتر عشق

دفتر عشـــق که بسته شـد
دیـدم منــم تــموم شــــــــــــــــــــــــدم
خونـم حـلال ولـی بــــــــــــــــــــــــــــــــــــــدون
به پایه تو حــروم شــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــدم
اونیکه عاشـق شده بــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــود
بد جوری تو کار تو مونــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــد
برای فاتحه بهــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــت
حالا باید فاتحه خونــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــد
تــــموم وســـعت دلــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــو
بـه نـام تـو سنــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــد زدم
غــرور لعنتی میگفـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــت
بازی عشـــــقو بلــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــدم
از تــــو گــــله نمیکنــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم
از دســـت قــــلبم شاکیـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم
چــرا گذشتـــم از خــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــودم
چــــــــراغ ره تـاریکــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــیم
دوسـت ندارم چشمای مـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــن
فردا بـه آفتاب وا بشـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــه
چه خوب میشه تصمیم تــــــــــــــــــــــــــــــــو
آخـر مـاجرا بــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــشه
دسـت و دلت نلــــــــــــــــــــــــرزه
بزن تیر خـــــــــــــــــلاص رو
ازاون که عاشقـــت بود
بشنواین التماس رو
ــــــــــــــــــــــ
ـــــــــــــــ
ـــــــــــ
ـــــــ

صبر کن سهراب.........

آری تو راست میگویی آسمان مال من است

پنجره , فکر ,هوا ,عشق,زمین مال من است.

اما سهراب تو قضاوت کن بر دل سنگ زمین جای من است؟!

من ندانم که چرا مردم دانه های دلشان پیدا نیست؟!

صبر کن سهراب قایقت جا دارد؟ 

من هم از همهمه ی اهل زمین بیزارم.

به سراغ من اگر می آیید, تند و آهسته چه فرقی دارد؟! تو به هرجور دلت خواست بیا.

مثل سهراب دگر جنس تنهایی من چینی نیست که ترک بردارد, مثل فولاد شده است چینی نازک تنهایی من...

تو کجایی سهراب

تو کجایی سهراب؟

آب را گل کردند چشم ها را بستند و چه با دل کردند...

وای سهراب کجایی آخر؟...

زخم ها بر دل عاشق کردند خون به چشمان شقایق کردند !

تو کجایی سهراب؟

که همین نزدیکی عشق را دار زدند,

همه جا سایه ی دیوار زدن !

وای سهراب دلم را (کشتند...)

فاصله

حلالم کن اگر دوری اگر دورم

اگر با گریه می خندم حلالم کن

که مجبورم

نگو عادت کنم بی تو

که میدونی نفس هامو

به دیدار تو مدیونم

 

عکس عاشقونه

 

 

 

 

عکس های عاشقانه 

 

عکس بوس عاشقونه  

 

 

عکس بوس کودکان

 

 

عکس بوس کودکان 

 

 

عکس بوس کودکان 

عکس های بوسه

عکس عاشقونه 

 

 

 

 

 عکس عاشقانه ی زیباااااااا

 

 

 

 

 

 

عکس عاشقانه.عکس بوسه.عکس های لب گرفتن

دوست داشتن

ای کاش دوست داشتن را تجربه نمی کردم، تجربه ی تلخی بود... دیگر هیچ وقت نمی خواهم حضوری گرم، سرمای وجودم را محو کند دیگر هیچ گاه به نگاه عاشقی دل نمی بندم و هیچ گاه به سلام مهربانی پاسخ نخواهم داد

جمله دوستت دارم به 25 زبان زنده دنیا

جمله دوستت دارم به 25 زبان زنده دنیا

دوستت دارم به 24 زبان زنده دنیا

افغانی1 ………..صدقه تو شونوم!……......…….!Sadghe to shonom1-1

افغانی2 .مه توره دوست می دنوم!............!mah toro dust midunom

انگلیسی ……………..آی لاو یو!…………..............…………!I love you

اسپانیائی …………………تی آمو!……………..............………..!Ti amo

ایتالیایی …………….ته کویرو !……………….................………!Te quiro

آلمانی ………….ایش لیبه دیش!………............………!Isch liebe dich

آلبانی ……………………..ته دوه!…………..............…………....!Te dua

آذری .......... سنی چوخ ایستیرم........................ seni chokh isteyiram

ترکی 1…………….سنی سویوروم!………..........……..!Seni seviyurom

ترکی 2 ..................سنی چوک سوییوروم........... seni chok seviyorum

پرتغالی ………………….او ته آمو!…………..............……….!Eu te amo

چینی ………………….وو آی نی!……………..............…………!Wo ai ni

چکی …………………میلوجی ته!…………..............………….!Miluji te

روسی ………………یا تبیا لیوبلیو!……........…………!Ya tebya liub liu

ژاپنی ……………………آیشیتریو !………..........………………!Aishiteru

سویدی …………یاگ السکار دای!………..........……….!Yag Elskar dai

صربستانی ……………….ولیم ته!………..............……………!Volim te

عربی …………………..انا بحیبک!………...........……….!Ana Behibbek

فارسی …………….دوستت دارم!…………........………..!Dooset daram

فرانسوی ……………….ژ ت آیمه!………….........………….….!Je t aime

فیلیپینی ……………..ماهال کیتا!…………….........………..!Mahal kita

کره ای ……………..سارانگ هیو!…………….......……….!Sarang heyo

لهستانی ………………کوهام چو!………......……………!Koham chew

مجارستانی ……………..سرتلک!…. ……….....……………..!Szeretlek

ویتنامی ……………….آن یه و ام!………….......…………..!An ye u em

یونانی …………………….سغه پو!…………......……………!Sagha paw
یوگسلاوی …………….یا ته وولیم!………...........…………….!

دوست دارم

بهت نمی گم دوست دارم ، ولی قسم می خورم دوست دارم ، بهت نمی گم که هر چی بخوای بهت می دم ، چون همه چیزم تویی ، نمی خوام خوابتو ببینم ، چون تو خیلی خوش تر از خوابی ، اگه یه روزی چشمات پر از اشک شده دنبال یه شونه گشتی که گریه کنی ، صدام کن ، بهت قول نمی دم که ساکتت کنم منم پا به پات گریه می کنم ، اگه دنبال مجسمه سکوت می گشی تا سرش داد بزنی ، صدام کن قول میدم ساکت بمونم