عشقِ ممنوع ♥♥♥♥♥♥♥اشعار و جملات زیبا و عاشقونه

دوست داشتن تو بزگترین ترین اشتباه زندگی من بود

عشقِ ممنوع ♥♥♥♥♥♥♥اشعار و جملات زیبا و عاشقونه

دوست داشتن تو بزگترین ترین اشتباه زندگی من بود

...

پیر کردی مرا...
رفتنت. نبودنت. نامردیت ..
هیچکدام نه اذیتم کردو نه برایم سوال شد...
فقط یک بغض خفه ام میکند...
چگونه نگاهت کرد که مرا اینگونه تنها گذاشتی.؟؟؟

نظرات 1 + ارسال نظر
شکست خورده ی روزگار 23 اردیبهشت 1394 ساعت 07:42 ب.ظ

من عاشق شدم یه عشق تو دلم هست که ممنوعه س من عاشق دختر شدم خیلی ساله خیلی زیاد همه دوستام میگن همنجنس بازم ولی خدا شاهده من حتی یه بارم درباره ش فکر بد نکردم نمیدونم چیکار کنم فکر اینکه هیچوقت به کسی که دوسش داری نرسی خیلی سخته خیلی.... اون حوای دنیای من نمیشه حتی یه کور امیدی هم تو دلم نیس بدون هیچ کور امیدی عاشق شدن سخته

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد