عشقِ ممنوع ♥♥♥♥♥♥♥اشعار و جملات زیبا و عاشقونه

دوست داشتن تو بزگترین ترین اشتباه زندگی من بود

عشقِ ممنوع ♥♥♥♥♥♥♥اشعار و جملات زیبا و عاشقونه

دوست داشتن تو بزگترین ترین اشتباه زندگی من بود

برای عشقم

   برای همسر مهربوووووووووووووووونم:

 

 

درگیر رویای توام             منو دوباره خواااب کن  

دنیا اگه تنهام گذاااااااشت    تو منو انتخاب کن  

دلت از آرزوی من انگار بی خبر نبود       حتی تو تصمیمای  

 

من  چشمات بی اثر نبود 

خواستم بهت چیزی نگم تا با چشام خواهش کنم  

 

 درارو بستم روت تا احساس آرامش کنم 

باور نمیکنم ولی  

انگار غرور من شکست  

اگه دلت می خواد برییییی       اصرار من بی فایدست  

هرکاری میکنه دلم تا بغضمو پنهون کنه     چی میتونه فکر تورو از سر 

  

من بیرون کنه  

یا داغ رو دلم بذا رو یا از عشقت کم نکن    تمام تو سهم منه به کم 

  

قانعم نکن 

 

خواستم بهت چیزی نگم تا با چشام خواهش کنم  

 

 درارو بستم روت تا احساس آرامش کنم

 

باور نمیکنم ولی  

انگار غرور من شکست  

اگه دلت می خواد برییییی        اصرار من بی فایدست 

نظرات 1 + ارسال نظر
10 16 شهریور 1391 ساعت 02:18 ب.ظ http://www.wowww.blogsky.com/

bozroghtar az 21 beshi mighi e man che oskoli bodam eshk ena hamash kashke.bavar kon.mesle man

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد