عشقِ ممنوع ♥♥♥♥♥♥♥اشعار و جملات زیبا و عاشقونه

دوست داشتن تو بزگترین ترین اشتباه زندگی من بود

عشقِ ممنوع ♥♥♥♥♥♥♥اشعار و جملات زیبا و عاشقونه

دوست داشتن تو بزگترین ترین اشتباه زندگی من بود

برای عقشم

هوای  چشـــــــــــام بدجوری ابریه                         دلم  تنگـــــــــه و غرق بی صبریه

چه حس غریــــــــــــیبی چه بد حااالیه                     که هستی ولی جای تو خالیـــــــــــــــه

خودش رو یکی جای تـــــــــو جا زده                    یکی که نمیفهمه حالـــــــــــــــــــــــم بده

یکـــــــــــــی که  فقط فکرش اینه بره                   نه دل داره نه غصــــــــــــــــه نه خاطره

میخواد که نبـــــــــــــــودش رو هاشا کنم               بره من بشــــــــــنم تماشــــــــــــا کنم

نمیفهمه که خیـــــــــــــــلیزود میشه دید               همش میـگــــــــــــــــه که دنیارو جدی نگیر

یکی جای تــــــــــــــــو این روزا با منه               که سرد نگــــــــــــــاش جنسش از آهنه

که نسبت به اســـــــــــمم لباش بی حسه               دلـــــــــــم کی دوباره به تو میرســـــــــه


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد