عشقِ ممنوع ♥♥♥♥♥♥♥اشعار و جملات زیبا و عاشقونه

دوست داشتن تو بزگترین ترین اشتباه زندگی من بود

عشقِ ممنوع ♥♥♥♥♥♥♥اشعار و جملات زیبا و عاشقونه

دوست داشتن تو بزگترین ترین اشتباه زندگی من بود

شهر عاشقی

تو شهر سرد عاشقی
تو گم شدن تو بی کسی
کلاغ پیر قصه ها!
به پای من نمی رسی
اگر بخوام قصه بگم
از اون چه اومد به سرم
نه شهرزاد قصه گو!
من از تو قصه گو ترم
بس که برام از آسمون
رسیده قصه های غم
به جای تو سنگ صبور!
منم که هی می ترکم
تو شهر بی دار و درخت
نه ناز و نه نوازشی
دختر نارنج و ترنج
تو کی شبیه من می شی؟
اون که منو تنها گذاشت
ماه دلم بود می دونی؟
داغشو زد روی سرم
بهم می گن ماه پیشونی
میون این همه سوار
شاهزاده های خوب و بد
دختر شاه پریون
بخت ما رو کی گره زد؟






             

نظرات 2 + ارسال نظر
Mahdi 18 مهر 1391 ساعت 12:44 ق.ظ http://commentate.blogsky.com

زیبا بود.......

Mahdi 18 مهر 1391 ساعت 12:12 ب.ظ http://commentate.blogsky.com

سلام دوست من زیاد یادم نیست ولی خب مرسی امیدوارم دوستای خوبی برای هم باشیم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد