عشقِ ممنوع ♥♥♥♥♥♥♥اشعار و جملات زیبا و عاشقونه

دوست داشتن تو بزگترین ترین اشتباه زندگی من بود

عشقِ ممنوع ♥♥♥♥♥♥♥اشعار و جملات زیبا و عاشقونه

دوست داشتن تو بزگترین ترین اشتباه زندگی من بود

بچه


عاشق این آهنگه فرزاد فرزینم.خیلی قشنگه خداییش:


تو به من احتیاج داری و

من خسته م از تو بفهم درکم کن
فکر نکن دست و پاتو می بندم
تو خودت مرد باش ترکم کن

دیگه این عشق نیست دیوونه
وقتی قلبت برام نمی لرزه
چشمتو رو به هر دومون وا کن
این یه عادت چقدر می ارزه

هی نگو با تو من عوض میشم
نگو میشه به عشق برگردم
جلوی کی دروغ می بافی
بچه من با تو زندگی کردم

هر دو تامون مثل یه کوه یخیم
همه چی بین ما دوتا سرده
به دلت شک نکن عزیز دلم
دیگه اون عشق بر نمی گرده
خودتم باورت نمیشه ولی
بی منم میشه قصه رو سر کرد
وقتی عادت کنی به تنهایی
خیلی چیزا رو میشه باور کرد

هی نگو با تو من عوض میشم
نگو میشه به عشق برگردم
جلوی کی دروغ می بافی
بچه من با تو زندگی کردم

نظرات 3 + ارسال نظر
ساده 17 آذر 1391 ساعت 11:07 ب.ظ http://azari66.blogsky.com/

یک روز عاشق یکی بودم
چند سال دوسش داشتم
یک روز گفت ماشین شاسی بلند میتونی بخری خونه تو فلان جا
و من نمیتونستم
.................
نمیدونم فراموشش کن یک کس جدید پیدا کن
هر چند بعد اون من دیگه دنبال کسی نرفتم و به کار چسبیذم

ساده 18 آذر 1391 ساعت 10:35 ب.ظ http://azari66.blogsky.com/

این اهنگ فوقلادست
خوشبحالت مرد
برای من من رو کشت البته الان ناراحت نیستم که
نیست الان ولی خیلی گریه کردم
چطور برای یک مشت اسکناس و یک ماشین بهتر
ولش
لطفا خود کوشی نکن ساده نباش مثل من
این شمارمه سو تفاهم نشه دوست داشتی تماس بگیر
من نت کم میام

سپیده 22 آذر 1391 ساعت 07:57 ب.ظ http://bar0on.blogsky.com

می گــویند: دنیــــا بی وفــاســت؛امـــا...قدرش را بدانید!مـن دنیـــای بـی وفــاتری هــــــــم داشتــــه ام...!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد