عشقِ ممنوع ♥♥♥♥♥♥♥اشعار و جملات زیبا و عاشقونه

دوست داشتن تو بزگترین ترین اشتباه زندگی من بود

عشقِ ممنوع ♥♥♥♥♥♥♥اشعار و جملات زیبا و عاشقونه

دوست داشتن تو بزگترین ترین اشتباه زندگی من بود

♥یه احساسی به تو دارم یه حس تازه و مبهم♥

یه جوری توی دنیامی که تنها با تو خوشحالم   ♥

یه احساسی به تو دارم شبیه شوق و بیخوابی♥
تو چشمات طرح خورشیده تو این شبهای مردابی♥

تا دستای تو راهی نیست دارم از گریه کم میشم♥
تو مرز بین من با تو دارم شکل خودم میشم♥

مث گلهای بی گلدون هنوزم مات بارونی♥
♥تو از دلتنگی دریا توی توفان چی می دونی؟♥

نمی دونم کجا بودم که رویاهامو گم کردم♥
که می سوزم که می میرم اگر که از تو برگردم♥

خودم بودم که می خواستم همه دنیای من باشی♥
♥♥♥♥♥ببین غرق توام اما هنوز می ترسی تنها شی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد