عشقِ ممنوع ♥♥♥♥♥♥♥اشعار و جملات زیبا و عاشقونه

دوست داشتن تو بزگترین ترین اشتباه زندگی من بود

عشقِ ممنوع ♥♥♥♥♥♥♥اشعار و جملات زیبا و عاشقونه

دوست داشتن تو بزگترین ترین اشتباه زندگی من بود

ظلـمــــــــــــــــــــــــت

شآیـَـــב تـــَنـــﮧـــایــے مـَـــלּ בر ظـُلــــ ــ ـــ ــمـَتـــِ شــَبــ بوב

 

ڪــﮧایـــלּ ڪـَلمــــــﮧ ے بــے جـــآלּِ پـُـــر اَز روحـــ ـــ ـــ ـ را سآخـــتــ

 

شآیـــَב هَـمـ ...

 

گـُریـــ ــــ ــزی بـــوב بـَر هــِزار راز نـَهآنــــــ ـــ

 

ڪـﮧ بـِگویـَב رازِ تـَنـﮧــــآیــے ســُکــ ـــ ـــــــــــــوتــــــــــ رآ

 

وَبــِگویـَב چـــﮧ رازیســــتــ בر سوتـــــُ کــــــــــ ـــــورِ ایـــــלּ خآنــــﮧ

 

آ ری!حآلــ میـــבانــَمــ ســـوتــــــــــُ ڪـور یـَعنـــے چــــﮧ...

 

یـَعنـــے سـُکوتــــــُ تـَنهــــــــــآیی...

 

نظرات 2 + ارسال نظر
teknocharge 6 فروردین 1392 ساعت 11:19 ب.ظ http://www.teknocharge.com/

سلام عزیزم چه وبلاگ قشنگی داری تبریک می گم بهت خیلی دوس دارم تو هم به سایت من یه سر بزنی و اگه خوشت اومد با هم تبادل لینک کنیم.من که خیلی از وبلاگت خوشم اومد.خوشحال می شم سر بزنی:X ممنووووووووون

دانیال 8 فروردین 1392 ساعت 11:20 ق.ظ http://meeandu.blogfa.com/

سلام دوست من وبلاگ زیبایی داری به منم سر بزن

کاش می توانستم راحت حرف بزنم …


چیزی بگویم از دلتنگی …

میان آدم های که در این اتاق مجازی جمع شدند …

فقط می گویم منم دلتنگم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد