عشقِ ممنوع ♥♥♥♥♥♥♥اشعار و جملات زیبا و عاشقونه

دوست داشتن تو بزگترین ترین اشتباه زندگی من بود

عشقِ ممنوع ♥♥♥♥♥♥♥اشعار و جملات زیبا و عاشقونه

دوست داشتن تو بزگترین ترین اشتباه زندگی من بود

مامی

امروز مامی جونم یه کار بد کرد یه کار خــــــــــیلی خیلی بد. اینقده دعواش کردم.بهش گفتم لووووووووووووس.چپوووووووووووووول.گفتم این همه سنته فقط درس خوندن بلدی دیگه به درد هیچی نمیخوریییییی

البته اینقده همش بهش فحش میدم  عادت کرده.عشقمه.جوووووونمه اصلا نالاحت نمیشه

عسسسسسسسسسسسسسلم(با اححساس خونده بشه لطفا با تشدید روی س)

عاشقتم ....................

نفسمییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی چیز میززززززززززززززز من.....................خاشکوووووووووووووی من.مااااااااااااال خودمییییییییییییییییییییییی


.

نظرات 2 + ارسال نظر
نیـــــــــــلو 16 فروردین 1392 ساعت 03:24 ب.ظ http://www.niloo.2013.blogfa.com

سلام عزیزم
وب قشنگی داری خوشم اومد
اگه باتبادل لینک موافقی
بلینکم بعد خبربده
بلینکمت

اعظم جووووووووون 19 فروردین 1392 ساعت 12:35 ب.ظ

خیلی لوسی عسسسسسسسسسسسسسلکم
لوس
پیشی ملوس میشی با من دوس تا بدمت بوس
دوشت دالم قد تموم ۲نیا عششششششششششششلم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد