عشقِ ممنوع ♥♥♥♥♥♥♥اشعار و جملات زیبا و عاشقونه

دوست داشتن تو بزگترین ترین اشتباه زندگی من بود

عشقِ ممنوع ♥♥♥♥♥♥♥اشعار و جملات زیبا و عاشقونه

دوست داشتن تو بزگترین ترین اشتباه زندگی من بود

تمام شد

نبود … پیدا شد …

آشنا شد … دوست شد …

مهر شد … گرم شد ...

عشق شد … یار شد … تار شد …

بد شد … رد شد … سرد شد ...

غم شد … بغض شد … اشک شد …

آه شد … دور شد … گم شد

تمام شد ، تمام شد ...   
 
 
 
 
 
بی حضورت


هر چه کردم


زندگی زیبا نشد


شاعر شده ام


همه واژه هایم دو حرفیست

تو.... تو.... تو! 
 
 
 
 
نظرات 5 + ارسال نظر
احمد-ا 23 اردیبهشت 1392 ساعت 04:00 ب.ظ

عالیست
ی
کم
دنبال واژه های سه حرفی باش !
از " تو " خیلی قشنگ ترند و
در " تو " جا دارند .

عسل 24 اردیبهشت 1392 ساعت 07:54 ب.ظ http://shabro.blogsky.com

سلام
خیلی زیبابود.اگر اسمت واقعی باشه هم اسمیم. اگه دوست داشته باشی می تونیم تبادل لینک داشته باشیم.بهم خبر بده و به دل نوشته های منم سر بزن.

امین 24 اردیبهشت 1392 ساعت 08:58 ب.ظ

سلام من درباره خروج روح از بدن سوال داشتم میخواستم یه کمی راهنماییم کنید که بتونم منم انجام بدم بخدا 6 ماهی میشه که دارم کار میکنم رو این موضوع همش تمرین میکنم اما نتیجه ی چندانی نگرفتم اگه راهنماییم کنید بسیار ممنون میشوم.

اگه بتونم حتما کمکت میکنم

shima 28 اردیبهشت 1392 ساعت 09:03 ب.ظ http://www,lovesher.loxblog.com

سلام من تازه یه وب درست کردم خوشحال میشم بهم سر بزنی
وب توام خوبه
خ.شحال میشم بهم سر بزنی

سلما 6 تیر 1392 ساعت 09:17 ب.ظ http://www.ms-72.blogfa.com

سلام عسل جونم وبت خیلی بامزس عسیسمخیلی خوشحال میشم بم سر بزنی دریاره ی آپ جدیدم نظر بدی مرس بوش بای بای

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد