عشقِ ممنوع ♥♥♥♥♥♥♥اشعار و جملات زیبا و عاشقونه

دوست داشتن تو بزگترین ترین اشتباه زندگی من بود

عشقِ ممنوع ♥♥♥♥♥♥♥اشعار و جملات زیبا و عاشقونه

دوست داشتن تو بزگترین ترین اشتباه زندگی من بود

خدایا خستم میفهمی؟

 

 

 

 

 

 

هر گاه که فکر میکنم برخاسته ام پایم به جایی میخورد و میافتم

هر گاه که فکر میکنم که برخاستن کاری است بس دشوار

بر میخیزم و به راهم ادامه میدهم

حالا بعد از یک بار دیگر به زمین خوردن برخاسته ام

گرد و خاک را از لباسم پاک میکنم

ساکم را بر میدارم و به راه می افتم

این بار راهی را برمیگزینم که تو در مسیرش نباشی

راهی که حتی جای پایت را باد جارو کرده باشد و بویت را باران شسته باشد

دیگر وقتی که داری به زمین می خوری به من تکیه نخواهی داد

.

نظرات 2 + ارسال نظر
مصطفی 16 مرداد 1393 ساعت 01:30 ب.ظ http://www.sardchat3077.blogfa.com

خیلی وبت خوبه بیا به وب منم سر بزن اگرم خواسی بیا چت رومم ادرس وبم رو که اون بالا نوشتم ببینش ادرس چت رومم هم سرد چت هسش ممنونم خوشحال میشم ببینمت

خسته شدم 31 فروردین 1394 ساعت 08:10 ب.ظ

هرچیزی و که بیشتر از همه میخوای 3بار تکرارکن ،بعد نوشته زیر و بخون :
بسم الله الرحمن الرحیم
لاحول و لاقوة الا بالله العلی العظیم

آمین

این پیام رو به 9 نفر بفرست ، آرزوت برآورده میشه ،

پاک کنی یا نفرستی ..... ممکنه آرزوت برآورده نشه

الان ساعت و نگاه کن ، دقیقا 9 دقیقه بعد یه اتفاقی میافته که خوشحالت میکنه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد