عشقِ ممنوع ♥♥♥♥♥♥♥اشعار و جملات زیبا و عاشقونه

دوست داشتن تو بزگترین ترین اشتباه زندگی من بود

عشقِ ممنوع ♥♥♥♥♥♥♥اشعار و جملات زیبا و عاشقونه

دوست داشتن تو بزگترین ترین اشتباه زندگی من بود

سالها بعد

ســالــها بــعــد



من در کنار یک مرد زندگی میکنم ،

مردی که اسمش تو شناسنامم ثبت شده و همسر من محسوب میشه،

مردی که شاید من زنِ رویاهاش باشم اما ،

اون هیچ وقت مرد رویاهای من نمیشه چون ،

رویایی ترین کسی که میخواستم تو بودی ...

جسمم کنار اون میخوابه اما ،

افکارم در کنار تو .



ســـالهـــا بعــد



بی هوا وقتی یادت میوفتم ،

... فقط به این فکر میکنم که خوشبختی یا نه!؟ ....

شاید اسم تورو گداشتم روی پسرم ،

سالها بعد ،

من زنیم که از عذاب وجدان داره میمیره ،

زنی که به تو فکر میکنه اما ، کنار یک مرد دیگست ،

زنی که به دوست داشتن های مرد دیگه پاسخ میده اما ،

نه از ته دل ...



ســالـــهــا بـــعــد



وقتی همه خوابن ،

میرم تو آشپزخونه و یه سیگار روشن میکنم ،

تو اون نور کم سوی چراغ خواب به تو فکر میکنم ...

از سیگارم کام های عمیق میگیرم ،

و به این فکر میکنم که زندگیم چجوری میشد اگه تو همسرم بودی ؟

در حالی که دارم تو فکرت غرق میشم ، سیگارم رو به اتمامه ،

و من ،

با عذاب و با دلی پر از غم ،

باید برم کنار مردی بخوابم که همیشه ارزو میکنم تو جای اون بودی ...

سالها بعد این موقع ،

تو کنار کسی هستی که دوستش داری اما ،

من کنار کسیم که ،

فقط باهاش هم خونم ...



ســالــهــا بعــد



زنیم با موهای سفید و چهره ای خسته ...

زنی که خیلی ها میشناسنش اما ،

اون با هیچکس جز یاد تو آشنا نیست...
نظرات 6 + ارسال نظر
رضا 30 دی 1392 ساعت 01:37 ب.ظ

عسل بانو
فوقالعدهست
موفق باشید

رضا 30 دی 1392 ساعت 01:48 ب.ظ

با اجازه تون سالها بعد کپی کردم! امیدوارم ک راضی باشید!
ور نه بگید بهم حتما،عسل بانو

مسی 24 خرداد 1393 ساعت 12:41 ق.ظ

فوق العاده بوده واقعا زیبا بود

منا خانوم 20 آذر 1393 ساعت 07:37 ب.ظ

خیلی زیبا بود دمت گرم عسل جون....

مهدیه 16 فروردین 1394 ساعت 12:34 ق.ظ

مزخرف اون رنی ک اینجور باشه

مهدیه 16 فروردین 1394 ساعت 12:35 ق.ظ

مزخرف اون زنی ک اینجور باشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد